Fuld tilfredshed eller penge tilbage

Vi tror på, at enhver relation skal være tilfredsstillende.

Når du investerer din værdifulde tid – og dine penge – på at lære i selskab med os og andre – så skal du også føle – at, det har været investeringen værd.

Det kan du ikke vide på forhånd – og du er den eneste, som kan bedømme, om din tid og penge (investeringen) har givet dig noget brugbart med hjem.

Derfor er det dig, der bestemmer en meget stor del af prisen på vores service.

Det betyder helt konkret, at du betaler den pris, som vi har fastsat 100% forud. Vi kan ikke give dig din tid tilbage – men vi kan og vil give dig penge tilbage, hvis du ikke er tilfreds.

Vi giver dig op til 75% af dine penge tilbage (du bestemmer hvor meget)

Så må du gøre dig dine egne etiske overvejelser om, hvad du finder rimeligt. Det eneste, som vi forventer til gengæld for denne garanti er, at du investerer cirka 15 minutter ekstra for at fortælle os (helst ansigt til ansigt eller telefonisk) hvorfor, at du ikke var tilfreds. Du får naturligvis pengene tilbage uanset, hvad du svarer. Vi ønsker udelukkende at lære og forbedre os selv og de services, som vi tilbyder.

De 25%, som vi altid beholder er til dækning af udgifter (primært eksterne omkostninger, som vi skal betale andre i forbindelse med leveringen af vores services). Om beløbet er dækkende, ved vi ikke, men vi finder det nogenlunde rimeligt – så du kan føle dig tryg i vores forhåbentlig langvarige relation.

Vi håber naturligvis, at du er tilfreds, så det ovenstående ikke kommer på tale.